.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر
پس از مطالعه و بررسی، موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر احداث می شود.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مسعود نصرتی مدیر کل موزه های ایران اظهار داشت: موزه منطقه دریای خزر در شهر رامسر احداث می شود و قرارداد مشاوره آن نیز منعقد شده و طرح مورد نظر در حال مطالعه است.

پس از مطالعه و بررسی، موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر احداث می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مسعود نصرتی مدیر کل موزه های ایران اظهار داشت: موزه منطقه دریای خزر در شهر رامسر احداث می شود و قرارداد مشاوره آن نیز منعقد شده و طرح مورد نظر در حال مطالعه است.

وی افزود: مکان این موزه با همکاری شهرداری و شورای شهر در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت احداث موزه قرار گرفته است.

مسعود نصرتی در خصوص احداث موزه بزرگ استان گیلان گفت: قول می دهیم که احداث موزه بزرگ استانی در استان گیلان را در برنامه کاری خود قرار داده و برای آن اعتبار تخصیص دهیم و کار مطالعه آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

مدیر کل موزه های ایران در خصوص احداث اولین موزه روستایی در استان مازندران اظهار داشت: اولین موزه روستایی در استان مازندران در روستای بَرِسِه بخش دوهزار شهرستان تنکابن ساخته می شود.

وی افزود: به امید خدا این موزه در نیمه اول سال 86 به بهره برداری خواهد رسید و این کار با همکاری و مشارکت شورای شهر و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.422 seconds.